יש לכם אפליקציה חדשה? הגיע הזמן לעבוד!

אם סיימתם לפתח את האפליקציה שלכם, שיהיה בשעה טובה. עכשיו מתחיל המאבק האמיתי cymbalta for pain. התחרות של האפליקציות בשוקי המכירה וההורדות עומדת על מעל מיליון אפליקציות להורדה בכל זמן נתון! אלו מספרים אסטרונומיים, לכל אפליקציה יש מאות מתחרות מהתחום. לכן אם החלטתם על פיתוח אפליקציות ואתם מעוניינים להרוויח כסף מהן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל במלאכת השיווק.

איך משווקים אפליקציות?

כאמור, פיתוח אפליקציות הוא השלב הקשה, אבל לאחריו זה לא נגמר. צריך להתחיל למכור את המוצר שעמלתם עליו כל כך הרבה. צריך לערוך חיפוש מילות מפתח פופולאריות שמתאימות למוצר שלכם על מנת להבין במה אתם מתחרים מול האפליקציות האחרות. ככל שתהיו ברורים בנושא, וככל שתדעו מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות ואיך – ככה יהיה לכם קל להגיע לקהל היעד מהר, ולצבור קהל חדש לצד קהל חוזר.

טיפים לשיווק מתקדם

  • חשוב מאד לבחור קטגוריה של פיתוח אפליקציות בחנות שאתם מוכרים בה. זה חשוב מכיוון שזה מסייע לצמצמם את המתחרים בחיפוש, בנוסף לתוצאות המילוליות של החיפוש. כלומר, אדם יקיש ביטוי מסוים וקטגוריה מסוימת, ואם תהיו מדויקים עבורו בשתיהן – אתם תגיעו למקומות גבוהים. לכן, חשוב לבחור מילים מתאימות אבל גם קטגוריה. ככל שהקטגוריה פופולארית יותר, ככה הסיכוי שלכם לצוף למעלה גדול יותר. יש לומר, שככל שהקטגוריה פופולארית יותר – יש גם מתחרות גדולות יותר. לדוגמה אם הקטגוריה היא "אפליקציות חברתיות", יהיה לכם קשה לנצח את הראשונות – כמו גוגל, פייסבוק או טוויטר.
  • דאגו שדף הנחיתה שלכם יהיה יפה, ברור ומעוצב. כלומר, תמונות, אייקונים ושאר דברים שמתאימים לעיצוב הגרפי שלכם, יסייעו למאמץ פיתוח אפליקציות שהשקעתם ויהפכו את המוצר שלכם להרבה יותר נגיש ומסקרן לצפייה. חשוב מאד להעביר רושם ראשוני טוב על האפליקציה שלכם.

טיפים אלו הופכים להיות קריטיים יותר כשצריך להפריד בין המכירה של האפליקציה בחנות של אייפון לחנות של אנדרואיד. חשוב מאד לשמור על אייקונים מאד ברורים, לוגואים וגם סימני היכר המזוהים עם כל אחת מהפלטפורמות, וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית מהירה שאומרת למשתמש הקצה: אני כאן עבורך, אני מוצר רלוונטי עבורך, הורד אותי ותתנסה – תתמכר בוודאות! בין הדברים שמסייעים לתקשורתיות של העמוד הם: תמונות טובות, צילומי מסך של פנים האפליקציה עם הסברים, קישורים וכמובן גם ביקורת גולשים. בנוסף, בדומה לקידום אחר באינטרנט – גם פה אפשר להוסיף מודעות ממומנות, שמסייעות לפחות לתקופה מסוימת, לקדם את המוצר שלכם באופן מלאכותי ולהגדיל התפוצה שלו.

   

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל | מאמרים איכותיים | איטליז

רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | רכישות בעלי-אקספרס

וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | כל הזכויות שמורות לוובסל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס

קנבס | תמונות קנבס | הדפסה על קנבס | קנבסים A4

תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | הכל על הכל | קידום אורגני בגוגל

כתיבת תגובה